[Mplayer-felhasznalok] felirat

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Aug 9 20:01:21 CEST 2002

Hi,

> Lenne 2 kisse offtopic:
> 1. csak ./configure --enable-libavcodec -re
> lett beforditva a libavcodec hasznalata. Ez nem auto
> detekt? (Vagy mar megint elboktem vmit?) Mar ugy ertem
de autod etekt, de nem csak az hogy libavcodec dir van-e, hanem a tartalma
is, beleertve a verzioszamot es egyebeket is. csoda ha lefordult eroszakkal.

> kenyerpirito eseten, -vo mga opcioval.
>
> 2. hdparm sikit, hogy egyik cuccom se tud dma-t. Nem
az pech

> hiszem. Lehet, hogy kellene egy kernel update a VIA
> 266A morzsahoz? (Unknown VIA southbridge uzenet jon
> inditaskor...) Mer' eze' akad a DVD is...
ja, via az sux. defaultbol. foleg az ide vezerloik.
driver meg nuku, ma xilyen bleeding-edge kernelekben valami
instabil cucc
nem veletlen nem rakok linuxos gepbe sose vias szemetet

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu