[Mplayer-felhasznalok] felirat

Kovacs Arpad karakum at freemail.hu
Fri Aug 9 19:38:30 CEST 2002

Arpi <arpi at thot.banki.hu> írta:

> pedig azon is megy, csak nincs kep. meg nem keszult el a -
vo piritos...

Lenne 2 kisse offtopic:
1. csak ./configure --enable-libavcodec -re
lett beforditva a libavcodec hasznalata. Ez nem auto
detekt? (Vagy mar megint elboktem vmit?) Mar ugy ertem
kenyerpirito eseten, -vo mga opcioval.

2. hdparm sikit, hogy egyik cuccom se tud dma-t. Nem
hiszem. Lehet, hogy kellene egy kernel update a VIA
266A morzsahoz? (Unknown VIA southbridge uzenet jon
inditaskor...) Mer' eze' akad a DVD is...