[Mplayer-felhasznalok] MPEG OK, AVI?

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Aug 9 09:34:15 CEST 2002

On Thu, 2002-08-08 at 18:07, Celtic wrote:

> En MPEG-nel WinCommander-t hasznalok, wine-nal.
> AVI-ra meg van egy apro prg (talan meg win3.1 ala
> irtak), asszem Peck's Power Join a neve.
> Ez is fut wine alatt, de ott a VmWare is.

Micsoda????!

> (Persze, ha ismernem a bash parancsait, egyszerubb
> lenne az MPEG, dehat en csak mc-t hasznalok)

Esetleg ha a man bash-t vegigolvasnad, nem kene kinlodni...
Figyu, nem akarod inkabb, hogy MacOS emulator ala felteszel egy
vmware-t, arra felrax FreeBSD-t, az alatt emulalod a linux binarisokat,
oda felrakod a Wine-t es az alol futtatsz Windows-os programokat?
(Magyarul nem lehetne meg sokkal bonyolultabban?)

A file-ok osszefuzese, ami miatt hajlando vagy a WinCommander-rel
kinlodni:

cat joolean1.mpg joolean2.mpg marissa9.mpg stb... > ez_jo_nagy_mpg.mpg

De ha csak joolean muveszetet akarod egyben latni:

cat joolean*mpg > joolean.mpg

Az avi-k osszefuzesere meg, ahogyan javasoltam, a trancode eleg jol
szokott mukodni. De mintha a falnak beszelnek, par ember mintha teljesen
szelektiven latna a szavakat. Itt az url-je is, mert tuttira ez lesz a
kovetkezo kerdesed (freshmeat.net-rol biztos meg sohasem hallottal):

http://www.theorie.physik.uni-goettingen.de/~ostreich/transcode/

Ezen az oldalon PELDAK is vannak a hasznalatra, ha esetleg a szerzo
elfelejtene mellekelni a manual-t...

Egyebkent meg valszin jo lesz az a Win3.1 ala megirt szar a DivX5-os
avi-k osszefuzesere, de meg ha jo is, akkor szeretnek egy 16 bites szart
hasznalni normalis 32 bites alkalmazasok helyett.

Meg ne sertodj, de valami hihetetlen lamer dolog, amit csinaltal a
Wine-vel meg a WinCom-mal, ugyhogy hihetetlenul felidegesitettel.... ;-(

SiX