[Mplayer-felhasznalok] Kivancsisag

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Aug 8 07:48:34 CEST 2002

On Thu, Aug 08, 2002 at 12:04:09AM +0200, Arpi wrote:
> Hi,

> RTFM. docs/tech/todo...
>
> plusz ami meg nincs leirva: portolas kavefozore, teaskanalra, wcdeszkara.

Es Borg kockara!! (WTFV3 - Watch That Fucking Viasat3)

> 3d-s automatikusan folytonosan valtozo, pulzalo meretu fontok, beepitett

!! Es 3d szemuveggel is nezheto formaban!!

> forditoprogram hogy ne kelljen magyar subot keresgelni neten, sot filmet sem
> kell, azt is legeneralja fraktalbol csak a parametereket kell megadnod.

Hulyeseg, arra van kernelpatch is: /dev/movie.
Csak sysctl hogy milyen stilusu film kell, es lehet is olvasni belole ...

> a doksi meg nem html lesz, hanem .sub es ha akarod ha nem ott fog scrollozni
> a filmen. tobb nyelven egyszerre, a nyelvtaulast elosegitendo.

Ja, es az en regi shadow/passwd-sub supportom nem kell? ;-)

> persze csak a shareware verzioban. a pro verziohoz adunk egy
> hosszucombu szoket aki felolvassa neked estimese helyett. ugy ennyi kb.

Na csak olvason mar ...

> nem tudom. mozillanak mi volt? amugy inkabb kola...

:) Na, Arpi ott hogyna el koffeinmergezesben.

- Gábor (larta'H)