[Mplayer-felhasznalok] pre6

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Thu Aug 8 00:16:21 CEST 2002

> Eleg lassan jon le a cucc es van, hogy felig letoltotte,
> megjelenitette
> es akkor csak var nem lehet gorgetni meg ilyenek.
> Engem anyira nem zavar csag gondoltam jelzem, hogy nalam is
> jelentkezett
> a tunet.
> Gondolom egy gyorsabb server segitene.

Biztos, hogy nem szerver gond. Szerintem valami javascript miatt lehet a
dolog. Nekem akkor csinalt hasonlot a honlapom, mikor teleraktam
javascriptel.
Gyorsan atfutottam az oldal forrasat. Valoszinu azert van, mert az
ONMOUSEOVER cuccokhoz a kepeket preloaddal tolti le az oldal, es igy
latszolag az oldal meg lejott, kozben meg meg tolti a kepeket es ezert
latszik ugy, mintha a letoltott oldal csak ugy magaban akadna. A
mozillaban a folyamatjelzo eljut egy darabig, aztan lehet gorgetni az
oldalt, aztan elakad, es akkor lehet ujra gorgetni, mikor vegere ert a
folyamatjelzo.
Hat ezen a probleman nem lehet javitani, ha ugyan ilyen marad a dizajnja
az oldalnak. Esetleg, ha 100% szovegre alakitanatok (ahogy azelott is
volt. abbol en meg ki is csortam egy kis javaskriptecsket:).

Udv:
 BaliHB