[Mplayer-felhasznalok] felirat

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 8 00:05:56 CEST 2002

Hi,

> Hi
> Azert bizos igazad van, mivel tenyleg lehetnek olyanok akik bele sem neznek,
> a doc-ba. (Jo neha velem is elofordul, de nem most volt.)

es ezt epp et mondod
a levelben amire ezt repliztem feltettel vagy 3 kerdest meg leirtal 2
dolgot, ezek mind le vanank irva a doksiban.

> En csak szimplan annyira bena vagyok, hogy nem talalom amit kell.
nem. a baj, hogy nem is keresed. meg sem probalod.
max egy grep "azt akarom hogy szep legyen"-t eresztesz el, aztan ha az nem
talalta, akkor megismetled grep helyett mail paranccsal.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu