[Mplayer-felhasznalok] Zoom probléma - lejátszólista

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Aug 7 21:32:19 CEST 2002

Hi,

> Nekem meg, igaz en nem hasznalok zoom-ot, az a hiba, hogy neha az eredeti
> meretbe nyitja meg a filmet koze pedig teljeskepernyos felbontasba nagyitja.
> Tehat valahogy ugy nez ki hogy egy kis ablakot nyit a kepernyon es ebben
> lejatszik egy teljeskepernyo nagysagu filmet, ami ugye nem latszik teljesen
> csak a sarka.
> Ha megegyszer elinditom akkor jo. (vagy nem)
> Ez mitol lehet ? ( Mit rontottam el ? :)
window manager bug vagy bugzas, ilyen race condition szaga van
en is tudok produkalni olyat hogy mwm-el ha sokaig nyomogatom az 'F'-et
akkor egy ido utan maximize-lodik az ablak aztan ugy is marad
anno letraceltem mi okozza. az, hogy ugye van az mplayer meg van az X.
a ketto kozt halozat (socket/pipe) van. mplayer elkuldi resize parancsot, az
elobb utobb odaer X-hez, az elobb utobb feldolgozza, es elobb utobb kuld egy
eventet rola az mplayernek, az visszaer elobb utobb. kozben ha kezzel
atmeretezed az ablakot, ugyanez tortenik. na most az mplayer qrva lassan
kapja meg neha az eventeket, sot van hogy tobbszor is megkapja... utana
dontse el melyiket okozta az user es melyik jott a resize kerelemre...
igy neha azt hiszi hogy user nyomott maximize-t neki... mert azota mar
visszavltottal ablakra de az meg nem ert oda.
szoval szopas ez az egesz...

> Nem lett tul sok wines dolog belerakva az mplayerbe ? :)
de

> sid,G450,xv
> elvileg 4.2.0 x
> kuldjek valami logot vagy valamit ? Ismert hiba ez ?
bugreportot

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu