[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] videó összefûzés

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Aug 6 23:41:18 CEST 2002

On Tue, Aug 06, 2002 at 11:13:27PM +0200, Keller Attila wrote:
> Hello
> Hol elsz te ? Ez a minimum lenne. Nekem az kellene hogy kifeszit 7 filmet egy
> kocka oldalaira. :) Es kozbe porgeti, hogy lassam mindegyik filmet. Es ez

Ot Te szegeny ... Geometriatudasod mennyi? Esetleg egy Borg kocka egy
transzterjaratban rendelkezik 7 oldallal, de ebben nem vagyok biztos.
Amugy meg GGI meg ilyenekben szorakoznak ilyesmivel, lasd ott :)

> menjen egy 800-as procin 3d kartya nelkul is! :)

Ne aggodj, ha Commodore64-en lehet csinalni webservert+audioservert,
amit paran meg hallgatnak is neten at, akkor 800-as procira ELVILEG nem
lenne lehetetlen megirni ... Csakugy mint Amigara (bar nemtom milyen procira
pontosan, de imho nem egy 100Mhz ..., az amiga 500 7.14 vagy hasonlo mhz-es
orajellel megy, ahhoz meg EZ is keves) irtak real time mpeg1 player-t,
allitolag vcd-ket egesz jol vitt ... Szal semmi sem lehetetlen! Tanulj stb,
es mire lesz 3786483648364GHz-es proci, es 1000000000GHz alatt minden
tortenelem, addigra TALAN megirod a 800MHz-es procidra a dolgot :)

> Ja es az is jo lenne ha kulon mplayer op. rendszer lenne, mert akkor
> konnyebben lehetne telepiteni.

Tedd azt! Elvegre nem kell tul sok OS szolgaltatas ...

- Gábor (larta'H)