[Mplayer-felhasznalok] kartya vetel TV-IN/OUT

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Aug 5 17:58:19 CEST 2002

Hi,

> Ha a vidi kartyakrol irt velemenyben elemi hiba van bocsi erte, egy-egy estere
> kaptam meg oket, w*ndoz alatt probaltam ki, es nem volt tul sok RTFM. Csak a
> kepminosegre voltam kivancsi.

ez most windowz hwteszt lista vagy mi?
az hogy egy kartya mitcsinal windozon qrvara nem mervado ha linux alatt
akarod hasznalni, tok mas driverek vannak, vagy jobbak (pl. vodooo3-nal)
vagy rosszabbak (nvidia).

amugy amit elmondtal azt max valami jobb ATI kartya tudja, AiW sorozatbol
de az nem 30k...

fuggetlen monitor/tv kepet meg max gef3 twinview (windozonly) vagy matrox
tud, de ezek meg videoin-t nem tudnak

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu