[Mplayer-felhasznalok] kartya vetel TV-IN/OUT

Balogh Gabor,+36308554345,, goss at felix.lovassy.hu
Mon Aug 5 17:32:30 CEST 2002

Udv mindenkinek!

Szeretnek egy video kartyat venni, ami tud kompozit ki es bemenetet, de nem
lenne rossz, ha 3D-ben legalabb a mostani TNT2-m szintjet tudna.

Volt szerencsem tesztelni egy GeForce2 MX400 TV-out es egy Voodoo3 3500 delux+
TV tuner kartyat. Hat nem estem hanyatt egyiktol sem! A GeF2 kepe korul volt
egy szep fekete keret, a film lejatszasakor az auto szinkezelese pedig
idegesitoen valtoztatta a szurke osszes arnyalataban a 16:9-nel feketen maradt
savokat. A V3 szep kartya, nagy doboza van, adnak hozza ket CD-t amivel nem
muxik win alatt sem. A kimenete kizarja a monitort, es elmosott kepe van.
De talan valamivel stabilabb, mint a Gef2-e.

Szoval olyan kartya kene, ami tud vid. ki/bemenetet, a monitor mellett kulon
TV-out (like Matrox Dualhead), az mplayer jol  tamogatja (vagy a kozeljovoben
fogja), tuner nem kell (vidi rulez:). Van olyan kartya ami a 16:9-et hw-bol
tamogja? (ha mar van egy adott savszelessegem, azon ne menjen folosen a ket
fekete csik...:) Ja es az ar: kb. 30-40k HUF korul jo lenne.

Ha a vidi kartyakrol irt velemenyben elemi hiba van bocsi erte, egy-egy estere
kaptam meg oket, w*ndoz alatt probaltam ki, es nem volt tul sok RTFM. Csak a
kepminosegre voltam kivancsi.

Elore is koszi a segitseget!

- Balogh Gabor <goss at felix.lovassy.hu> -