[Mplayer-felhasznalok] bitrate pl

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Mon Aug 5 11:19:14 CEST 2002

Hi

  Igazából tökre nem értem, hogy mi a gondotok a bitratével. Ha legyártod a
frameno.avi-t (rtfm), akkor amit kiszámol és kiír, az teljesen jó. A gyári
divx4 olyan béna, hogy ingadozik és nem tartja be azt a bitratét, amit
megadsz neki. De ha libavcodeccel tömöd meg, akkor néhány 100K +- a különbség
maximum. Úgy szoktam csinálni, hogy 1et hozzáadok a kiírt számhoz, és azzal
csinálom meg (ebben konzisztens a kodek úgynézki), és fél megán belül lesz az
eltérés.

Egyébként a virtualdub újabban fut wine-ban tökéletesen. Bocs, ha ezt már
mindenki tudta, nekem új volt :)

s.