[Mplayer-felhasznalok] Re: valaszok a valaszokra, es ikon... :)

Kurucz Istvan nevergone at freemail.hu
Mon Aug 5 00:46:46 CEST 2002

 >nem kell kitalalni.ezer eve van official mplayer logo. azt kell
 >hasznalni. csak idokozben eltunt mindenhonnan, fel eve meg kinvolt
 >weben es about boxban is. amugy mplayer forrasban az .xpm-ek kozt meg
 >megtalalhato,a sszem logo.xpm
Kosz, megtalaltam... pedig mar kezdtem kreativ lenni, mint egy
SoundBlaster... :)

 >mert mas a fourcc hogy letoltsed a divx5-ot, megnezd a bannert,
 >kifizesd a reg dijat, megadd az emailed a spambotjuknak etc
Elmegyek, es megverem oket... jo lesz... ? :)

 >nem nem erek ra ezt keresgelni te is megkerdezheted, teged erdekel,
 >vagy nem?
Rendben, igazad van... szabad tudni, hogy ki irta...?

Apropo: varhato valamikor, hogy a libavcodec hangot is fog enkodolni...?
Szerintem igen jo cucc...

The NeverGone :)
  -- Kurucz "The NeverGone" Istvan -- nevergone at freemail.hu --
  ---------- Csatlakozz: http://arenaportal.hix.com ----------