[Mplayer-felhasznalok] valaszok a valaszokra, es ikon... :)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Aug 5 00:55:41 CEST 2002

Hi,

>  >Rajzolsz ?
>
> Ezen ne muljek... holnap (azaz ma) kitalalok valami jo kis XPM -et. :)

nem kell kitalalni.
ezer eve van official mplayer logo. azt kell hasznalni.
csak idokozben eltunt mindenhonnan, fel eve meg kinvolt weben es about
boxban is. amugy mplayer forrasban az .xpm-ek kozt meg megtalalhato,a sszem
logo.xpm

mphq-n van belole vektoros meg nagy bitmap is

>  >ez a divx5linux, ott a verzio a nevben: 5.01 mar mondtam de megint,
>  >utoljara: divx5==divx4, csak marketing fogas hogy most 5-nek hivjak,
>  >valojaban a divx4 egy ujabb verzioja. kompatibilis is. ha belenezel a
>  >fileba, ott meg divx v4.5 van beirva mint verzio :)
>
> Ezt is ertem... ezt meg kene magyarazni a sz at ros win -es divx4 codec
> -nek, amikor nem fogadja el az 5 -os filmet... :(

mert mas a fourcc
hogy letoltsed a divx5-ot, megnezd a bannert, kifizesd a reg dijat, megadd
az emailed a spambotjuknak etc

>  >tudom, de attol meg nem en irtam
> Okkk... megkerdezned attol, aki irta...? :)
nem
nem erek ra ezt keresgelni
te is megkerdezheted, teged erdekel, vagy nem?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu