[Mplayer-felhasznalok] valaszok a valaszokra, es ikon... :)

Kurucz Istvan nevergone at freemail.hu
Mon Aug 5 00:29:58 CEST 2002

 >Rajzolsz ?

Ezen ne muljek... holnap (azaz ma) kitalalok valami jo kis XPM -et. :)

 >nem a film a 7-esen van a 6-oson valami rovid nem-film van mas
 >felbontasban azert akad ki amikor a 7. trackra er

Aha, ertem... :)

 >ez a divx5linux, ott a verzio a nevben: 5.01 mar mondtam de megint,
 >utoljara: divx5==divx4, csak marketing fogas hogy most 5-nek hivjak,
 >valojaban a divx4 egy ujabb verzioja. kompatibilis is. ha belenezel a
 >fileba, ott meg divx v4.5 van beirva mint verzio :)

Ezt is ertem... ezt meg kene magyarazni a sz at ros win -es divx4 codec
-nek, amikor nem fogadja el az 5 -os filmet... :(

 >tudom, de attol meg nem en irtam
Okkk... megkerdezned attol, aki irta...? :)

The NeverGone :)

  -- Kurucz "The NeverGone" Istvan -- nevergone at freemail.hu --
  ---------- Csatlakozz: http://arenaportal.hix.com ----------
  http://arenazo.cjb.net  http://sourceforge.net/projects/akii