[Mplayer-felhasznalok] Re: valaszok a valaszokra

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Aug 4 21:30:20 CEST 2002

Hi,

>  >akkor -vcd 7
> Hmmm... es muxik :) Akkor ezek szerint mindig a film utani reszt kell
> lejatszani? Szal, ha a film a 6-os on van, akkor 7?
nem
a film a 7-esen van
a 6-oson valami rovid nem-film van mas felbontasban azert akad ki amikro a
7. trackra er

mindig vegig kell probalgatni az osszest...

>  >ugy hogy a divx4linux helyett a divx5linux libet rakod fel
> En szemelyszerint MPlayer ala divx4linux501-20020418.tgz -t tettem fel,
> ezt talaltam csak linux ala. divx5linux -ot hol lehet talalni...?
ez a divx5linux, ott a verzio a nevben: 5.01
mar mondtam de megint, utoljara: divx5==divx4, csak marketing fogas hogy
most 5-nek hivjak, valojaban a divx4 egy ujabb verzioja. kompatibilis is.
ha belenezel a fileba, ott meg divx v4.5 van beirva mint verzio :)

>  >nem en irtam
> Idezet az MPlayer dokumentaciojabol:
tudom, de attol meg nem en irtam

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu