[Mplayer-felhasznalok] Re: valaszok a valaszokra

Kurucz Istvan nevergone at freemail.hu
Sun Aug 4 20:59:17 CEST 2002

 >akkor -vcd 7
Hmmm... es muxik :) Akkor ezek szerint mindig a film utani reszt kell
lejatszani? Szal, ha a film a 6-os on van, akkor 7?

 >ki lett
Jooo.. ujraszedem a cvs -t... :)

 >divx5==divx4 ujabb verzioja
 >mplayer szempontjabol nincs kulonbseg a ket lib kozott
Persze, csak sajna nem mindenki MPlayer -rel nez filmet. :( Es nem
mindenki tesz fel divx5 -ot, mivel allitolag kisse herotos meg.
Igy nekik divx4-be kodolnak, nekem viszont jo az 5 is, szal sajat
hasznalatra az lenne.

 >ugy hogy a divx4linux helyett a divx5linux libet rakod fel
En szemelyszerint MPlayer ala divx4linux501-20020418.tgz -t tettem fel,
ezt talaltam csak linux ala. divx5linux -ot hol lehet talalni...?

 >nem amugy multkor kiszamoltam, 1 cd kb 110 ft, atkodolni meg fel nap
 >jo esetben is, tobbe kerul az aram amit elhasznalsz...
Na ja, csak most eppen cd-szukeben vagyok, amugy meg vagyok olyan hulye,
hogy szeretem, ha minel kevesebb cd -t kell hurcolasznom. Az aramot
pedig nem en fizetem. :) Amugy sajna manapsag meg nem nagyon talalni 110
ft -ert ures cd -t... :(

 >optimalizacio.
 >nem en irtam
Idezet az MPlayer dokumentaciojabol:
"... Egy egyszerű lame binaris nem eleg. Megvalami: minel kevesebb
optimalizaciot hasznalsz a lame forditasanal, annal jobb lesz a minosege..."
Szal, akkor hogyan lehet minel kevesebb optimalizaciot hasznalni...?
Es nem tennetek a doksiba egy linket az mp3lame honlapjara? Csak mert en
konnyen megtalaltam, de lehet, hogy valakinek tovabb tart.

Kosz mindent... :)

  -- Kurucz "The NeverGone" Istvan -- nevergone at freemail.hu --
  ---------- Csatlakozz: http://arenaportal.hix.com ----------
  http://arenazo.cjb.net  http://sourceforge.net/projects/akii