[Mplayer-felhasznalok] valaszok a valaszokra

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Aug 4 20:28:37 CEST 2002

Hi,

>  >-vcd 8
>
> Nos, kiprobaltam, de nem muxik... plane, mivel a 8-as resz egy alig 10
> masodperces ki bemutato, a film a 6 -oson van. 6-ra atirva pedig
> ugyanazt csinalja, mint eddig... :(((

akkor -vcd 7

>  >igen, ez egy locale bug.
>  >amikor parsolja a configfilet meg angol a locale, amikor irja mar
>  >magyar (mert a gtk atallitja magyarra valahol), es mivel nem ugyanaz a
>  >szam formatum (angolba . magyarba , van) ezert syntax errornak veszi :(
>  >.so nem siet kijavitani pedig mar napok ota kideritettuk mi okozza
>  >
>  >azt hiszem hogy --enable-i18n a ./configure-nek segit
>
> Mindenkepp kiprobalom, de lecci irjatok a listara, ha a cvs -ben
> ki lett javitva a bug.

ki lett

>  >-ovc divx4
> oooooo... ez nem divx4 -ek keszit...? Csak mert ezt a parametert
divx5==divx4 ujabb verzioja
mplayer szempontjabol nincs kulonbseg a ket lib kozott

> ismerem, csak van ahol divx4 kell, es van ahova divx5.
sehova nem kell divx5

> Aszittem, hogy az elozo parameter 4-et keszit, azert kerdeztem,
> hogyan lehet 5-ot.
ugy hogy a divx4linux helyett a divx5linux libet rakod fel

>  >felejtsd el en is sokat probalkoztam ezzel (2*vcd-1*divx)>, de a VCD
>  >olyan szar minoseg, hogy ha ujratomorited nezhetetlen lesz :(
>
> ooooooo... suxx... mert az a gondom, hogy ezek a filmek kozott vannak
> egesz ritkasagok is, amik mindenkeppen jol jonnenek. Viszont duplacd
> -sek, sot van, amelyik 3 cd. Igy osszeszamolva csak a legjobb filmek
> lennenek 21 cd, annyi meg nincs most itthon. :( Na meg helypazarlas is.
> Nem tudsz valami modszert az esetleges tomoritesre...?
nem
amugy multkor kiszamoltam, 1 cd kb 110 ft, atkodolni meg fel nap
jo esetben is, tobbe kerul az aram amit elhasznalsz...

>  >> Apropo: ha az mp3lame "make test" -je 402 -ot ad, az nagy zur...?
>  >az
>
> Nos, azt irtad, annal jobb az eredmeny, minel kevesebb az optimalizacio.
nem en irtam.

> Ezt hogy erhetem el? Vegyem ki a gcc parameterlistajabol az -O3 -at?
> (asszem ez optimalizal.)
nemtom. rtfm.

>  >cc:-zest tiltja az alapszabaly :)
> Ertem, meg jo, hogy van web -es archivum, ahol megnezhetem a valaszokat,
> melyek meg nem ertek ide.
najah.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu