[Mplayer-felhasznalok] valaszok a valaszokra

Kurucz Istvan nevergone at freemail.hu
Sun Aug 4 20:05:54 CEST 2002

 >-vcd 8

Nos, kiprobaltam, de nem muxik... plane, mivel a 8-as resz egy alig 10
masodperces ki bemutato, a film a 6 -oson van. 6-ra atirva pedig
ugyanazt csinalja, mint eddig... :(((

 >igen, ez egy locale bug.
 >amikor parsolja a configfilet meg angol a locale, amikor irja mar
 >magyar (mert a gtk atallitja magyarra valahol), es mivel nem ugyanaz a
 >szam formatum (angolba . magyarba , van) ezert syntax errornak veszi :(
 >.so nem siet kijavitani pedig mar napok ota kideritettuk mi okozza
 >
 >azt hiszem hogy --enable-i18n a ./configure-nek segit

Mindenkepp kiprobalom, de lecci irjatok a listara, ha a cvs -ben
ki lett javitva a bug.

 >-ovc divx4
oooooo... ez nem divx4 -ek keszit...? Csak mert ezt a parametert
ismerem, csak van ahol divx4 kell, es van ahova divx5.
Aszittem, hogy az elozo parameter 4-et keszit, azert kerdeztem,
hogyan lehet 5-ot.

 >felejtsd el en is sokat probalkoztam ezzel (2*vcd-1*divx)>, de a VCD
 >olyan szar minoseg, hogy ha ujratomorited nezhetetlen lesz :(

ooooooo... suxx... mert az a gondom, hogy ezek a filmek kozott vannak
egesz ritkasagok is, amik mindenkeppen jol jonnenek. Viszont duplacd
-sek, sot van, amelyik 3 cd. Igy osszeszamolva csak a legjobb filmek
lennenek 21 cd, annyi meg nincs most itthon. :( Na meg helypazarlas is.
Nem tudsz valami modszert az esetleges tomoritesre...?

 >az

Nos, azt irtad, annal jobb az eredmeny, minel kevesebb az optimalizacio.
Ezt hogy erhetem el? Vegyem ki a gcc parameterlistajabol az -O3 -at?
(asszem ez optimalizal.)

 >cc:-zest tiltja az alapszabaly :)
Ertem, meg jo, hogy van web -es archivum, ahol megnezhetem a valaszokat,
melyek meg nem ertek ide.

  -- Kurucz "The NeverGone" Istvan -- nevergone at freemail.hu --
  ---------- Csatlakozz: http://arenaportal.hix.com ----------
  http://arenazo.cjb.net  http://sourceforge.net/projects/akii