[Mplayer-felhasznalok] gmplayer es divx5, mp3lame

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Aug 4 12:35:11 CEST 2002

Hi,

> /home/never/.mplayer/gui.conf(41): equ_band_10
> parameter must be a floating point number or a ratio
> (numerator[:/]denominator): 0,000000
> /home/never/.mplayer/gui.conf(42): equ_band_11
> too many errors
> [cfg] config file read error ...

igen, ez egy locale bug.
amikor parsolja a configfilet meg angol a locale, amikor irja mar magyar
(mert a gtk atallitja magyarra valahol), es mivel nem ugyanaz a szam
formatum (angolba . magyarba , van) ezert syntax errornak veszi :(
.so nem siet kijavitani pedig mar napok ota kideritettuk mi okozza

azt hiszem hogy --enable-i18n a ./configure-nek segit

> Mit kell megadnom az mencoder -nek, hogy divx5 -be kodoljon?
-ovc divx4

> Kaptam jopar VideoCD -t, de nem szeretnek annyi cd -t elszorni ra
> (mindegyik dupla cd), inkabb lenyomnam divx5 -be.
felejtsd el
en is sokat probalkoztam ezzel (2*vcd-1*divx)>, de a VCD olyan szar
minoseg, hogy ha ujratomorited nezhetetlen lesz :(

> Apropo: ha az mp3lame "make test" -je 402 -ot ad, az nagy zur...?
az

> Ha valaszoltok, lehetoleg kuldjetek maganban is, mert sietnem kell a
> meloval, a lista pedig digest modban jar.

cc:-zest tiltja az alapszabaly :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu