[Mplayer-felhasznalok] divx4, libavcodec

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Aug 3 23:43:28 CEST 2002

Hi,

> Nekem azzal van a gondom, hogy a libavcodecnel 2200-at adok meg es nem
ez ezermillioszor ki lett mar targyalva az angol listan
ha nem dvd-rol vagy hasonlo jo minosegu inputtal dolgozol, ne varj csodat
a mencoder nem fog csak azert 2200-on kodolni 1400-nyi adaot mert te azt
szeretned. ha csak ennyi entropiaval bir az input, ennyit ir ki.

> (Gondolom CVS-sel van valami bibi, majd 1 het mulva.)
azzal soha nincs. tiltja az alapszabaly. es en is.

> Nagyon sokat benazok ezzel.
na ezzel latod egyetertek

> Lehet egyaltalan mencodert normalisan nagytetelben DVD-ripre hasznalni?
lehet.

> Mert annak hogy 1 hettig matat egy filmmel az ember mire jol eltalalja.
erdekes, nekem mindig sikerult elsore, es ugytunik masnak is.

> mondjuk modt nem akarok RTFsource olvasni mert 12 mega, de lehet hogy
> az lesz, hatha valamit butykolok vele yol.
latom, RTFM se...

> Bar ha egy fejleszto se irt ide, hogy dugulj el, rtfm, stb, akkor
> biztos nem is lesz;(
mert ha azt irom rtfm, az a bajotok. ha nem irom, akkor az.
faszom az userekbe.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu