[Mplayer-felhasznalok] divx4, libavcodec

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Fri Aug 2 15:38:58 CEST 2002

2002. augusztus 2. 15:25 dátummal Veres Imre ezt írtad:
> Mert kozben atmeretezel, vagsz, stb... azert. Azt hogy tudna
> beleszamolni?

Én úgy gondoltam eddig, hogy a bitrate az bit/sec -et jelent. Namost ha
tudjuk, hogy 1 órás a film pontosan, meg hogy a hang mekkora lett, akkor
abból pontosan ki lehet számolni, hogy mekkora bitrate kell, és ebbe nem
számít bele a legkevésbé sem az, hogy mekkora a kép mérete.

Egyébként a divx4 -gyel nekem szépen hozza a file-méretet a megadott
bitrate-et használva, bár én csak -vop scale-t szoktam használni.

Tib