[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Wildhemp wildhemp at freemail.hu
Thu Aug 1 12:59:44 CEST 2002

A> namarmost 2 mod van ra hogy ezt kivedd:
A> 1. olyan regi cdromod van ami nem tud multisesseiont (pl. sony cdu 33a)
A> 2. vagy jobbfajta cdirod ami kulon kulon is tudja a sessionokat olvasni
A> es egy cdiro progival (vagy pl. cdrdao) le tudod csak az 1. sessiont
A> grabbelni
A> 3. bonusz: allitolag filctollal ha lefested a 2. session TOC-jat (lathato
A> egy csik a cd kozepen, azt) akkor is jo vagy - bar ujabban eltuntetik a
A> csikot ugyhogy nehez dolgod lesz pont azt eltalalni ;)

Nem tudom, hogy ugyanarrol van-e szo, de en ket masolasvedelmi
"kodolasrol" tudok. Az egyik a sony altal lett kifejlesztve a masik
meg nemtom. Persze mar mindketto fel van torve, azazhogy van hozza
program amivel le tudod grabbelni a szamokat. A kerdes csak az vajon
ugyanarrol beszelunk-e. Amugy mindketto ellen van progim... Ha erdekel
valakit, akkor jovo heten kapom meg az uj vinyomat amin rajta lesznek
a regi cuccosok.

--
Wildhemp