[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 1 12:13:54 CEST 2002

Hi,

> Ez is mar regi vedelem, de jol bevalt. A szoftvert kell feltorni... ;-)

najah :)
szal opensource projectekhez nem idealis :)

btw, emlexik meg valaki az mpegtv (mtv) nevu mpeg1 playerre?
ilyen shareware szarsag volt unixra/linuxra par eve

a webjukrol le lehetett tolteni egy SDK-t, amiben benne volt a player
frontend forrasa is :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu