[Mplayer-felhasznalok] hogyan kodoljak hangot hogy win alatt is menjen

Ferenc Kalcso fere at midgard.debian.net
Thu Aug 1 08:57:11 CEST 2002

Thus spoke Tibor Gemes <tib at biocon.bio.u-szeged.hu> on 2002-08-01 08:49:29:
> Szoval klasszul lekodoltam egy DVD-t, tök jól lejátsza az mplayer. A havernak
> kölcsönadtam, ő meg nem tudja lejátszani win alól. Valami olyat mond a
> progija, hogy VBR-es hangot nem nagyon tud kezelni, és azt javasolja a
> lejátszója, hogy kódolja át CBR-be. A doksi szerint a mencoder CBR-et meg
> egyáltalán nem tudja lejátszani a win.
>
> Nyilván én is vmit elronthattam, de mit, és hogyan lehet ezt kijavítani?
>
> Tib

Ez engem is erdekelne, mivelen is elronthattam valamit a
mulkori 5.1-es haggal ellatott dvd-ripnel. Linux alol nagyon
jol mukodik a dolog, de a haveromnak windozer alol valamiert
szaggat a hang. Azt hittuk, hogy valami codek hianya van, de
azeota sem sikerult olyan codecet talalni, ami menne nala.
Amugy annakidejen en csak a filmet tomoritettem, a hangot
elvileg egy az egyben leszedtem a dvd-rol, de benne az
avi-ban. Lehet hogy ez a baja?

Fere