[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Thu Aug 1 07:42:22 CEST 2002

Hi!

> [...]
> 2. vagy jobbfajta cdirod ami kulon kulon is tudja a sessionokat
> olvasni
> es egy cdiro progival (vagy pl. cdrdao) le tudod csak az 1. sessiont
> grabbelni
> 3. bonusz: allitolag filctollal ha lefested a 2. session TOC-jat
> (lathato
> egy csik a cd kozepen, azt) akkor is jo vagy - bar ujabban eltuntetik
> csikot ugyhogy nehez dolgod lesz pont azt eltalalni ;)

> amitol
> ez a trukk mar sokkal regebbi mint a winxp
> csak az utobbi 1-2 evben kezdtek szeleskorben alkalmazni

Koszi a sok tanacsot. Szoftverbol nem lehet megoldani az ilyen dolgokat?
Szoval ez 100% hardware-tol fugg?
(egyebkent van egy 8x-os micsumim, de az sajnos olvas multis cd-ket,
csak ujrairhatokat nem, viszont van egy 4 x-es, ami meg a normalis
cd-ket is nehezkesen olvassa :)
(teac cd irok tudnak ilyen trukkoket?)

> ennel sokkal erdekesebbek a masolasvedett adat cd-k...
> nemreg kaptam egy ilyet tesztelesre, hat...
> a lenyege, hogy elszornak rajta hibas szektorokat. emiatt ugyebar
> a gagyi wines cdmasolo progik eleve kiakadnak. ha megsem, akkor
> sem lesznek meg a hibas szektorok (illetev uresek lesznek nem hibasak)
> a masolaton, igy a progi egy kis ellenorzessel maris tudja hogy
> masolat
> kivancsi lennek ki tudja hogy lehet ilyet masolni...
> (na jo, a packet writing capable cdirokat leszamitva)

Fogsz valami hegyes szerszamot, es ahol a hibas szektoroknak kellene
lennie, oda utsz egyet vele :)))

Udv:
 BaliHB