[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Aug 1 00:04:41 CEST 2002

Hi,

> Elvileg vannak olyan vedett cd-k, amiket nem tud olvasni a szamitogep,
> csak a normal cd lejatszo. Bar meg ilyennel soha sem talalkoztam eddig
> eloben, es nem is tudom elkepzelni, hogy ezt hogy tudjak elerni.

qrva ecceruen:
multisessionban irjak fel a cd-t, megpedig 2 session van, az elson az audio
trackek, a masodikon vagy semmi vagy 32kbites .wma-ban a szamok hogy ne
reklamalhass hogy nem tudod szgepen lejatszani :)
a lenyeg, hogy a 2. session TOC-jaba nincsenek benne az audio trackek, igy a
buta cdrom-ok amik felismerik a multiessiont es a 2. session TOC-jat
hasznaljak, nem latjak az audiot. a buta audio cd playereknek viszont
fingjuk sincs arrol mi az a multisession, ezugybol nem is keresgelnek
tovabb, az elso TOC-ot hasznaljak amiben az audio van.
kerdes mi van az mp3 discmanekkel, imho azok se viszik ezeket, vagy a
multisessionban irt mp3 cdket nem viszik...

namarmost 2 mod van ra hogy ezt kivedd:
1. olyan regi cdromod van ami nem tud multisesseiont (pl. sony cdu 33a)
2. vagy jobbfajta cdirod ami kulon kulon is tudja a sessionokat olvasni
es egy cdiro progival (vagy pl. cdrdao) le tudod csak az 1. sessiont
grabbelni
3. bonusz: allitolag filctollal ha lefested a 2. session TOC-jat (lathato
egy csik a cd kozepen, azt) akkor is jo vagy - bar ujabban eltuntetik a
csikot ugyhogy nehez dolgod lesz pont azt eltalalni ;)

> Max azt tudom elkepzelni, hogy a winxp-kbe raktak valami cuccot, amitol
> nem tudja lejatszani a vedett cd-ket.
ez a trukk mar sokkal regebbi mint a winxp
csak az utobbi 1-2 evben kezdtek szeleskorben alkalmazni

ennel sokkal erdekesebbek a masolasvedett adat cd-k...
nemreg kaptam egy ilyet tesztelesre, hat...
a lenyege, hogy elszornak rajta hibas szektorokat. emiatt ugyebar
a gagyi wines cdmasolo progik eleve kiakadnak. ha megsem, akkor
sem lesznek meg a hibas szektorok (illetev uresek lesznek nem hibasak)
a masolaton, igy a progi egy kis ellenorzessel maris tudja hogy masolat
kivancsi lennek ki tudja hogy lehet ilyet masolni...
(na jo, a packet writing capable cdirokat leszamitva)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu