[Mplayer-felhasznalok] DVD gyorsitas es SB Live! kimenet

A Remete hermit at freestart.hu
Mon Aug 5 07:52:02 CEST 2002

Hala Istennek semmi gond nem mutatkozik nalam az MPlayernel, pedig igazan
aktiv felhasznaloja vagyok. Nehany napja vettem egy DVD meghajtot. Igazabol
a DVD olvasassal sem tapasztaltam gondokat, kiveve hogy a hang az SB Live!
kartyamnak csak az egyik kimeneten szolal meg. Azaz nem hasznalja ki mind a 4
hangfalat. Probaltam a "-channels" opciot, de semmit sem segitett. Igy
viszont nagyon halk is a hang, szinte elvezhetetlen... A kartya
driverekent a kereskedelmi OSS-t hasznalom (jo kis mixer-rel :) ) 3.9.6c
verzioval. Esetleg probaljam meg masik driver-rel?
A masik problemam valoszinuleg gyenge hardverembol fakad, azonban nem
szeretnek meg ujitani (pontosabban egy-ket honapig meg nincs anyagi keretem
P4 vasarlasara). A gepemben Celeron I 533-as proci csucsul, ami ELVILEG eleg
a DVD lejatszashoz, foleg mivel Matrox G400-as meghajtoval hasznalom. A Star
Wars I alig akad, szinte eszrevehetetlen, am pl. a  Hannibal mar jobban idegesit.
Van valami megoldas a gyorsitasra a procivasarlason kivul? Sajnos tuningolni
nem tudtam ezt a procit. Tudtommal nem is tuningolhato... Igazabol valami
olyan megoldas lenne jo, ami a hangot kicsit gyengebb minosegre allitja,
mivel eppencsak gyenge a proci, azaz 1-2%-al kisebb procihasznalat mar siman
elegendo lenne a kimeneti adatok alapjan.