[Mplayer-felhasznalok] re: zolden villogo divx

Peter Polonkai polisoft at enternet.hu
Fri Dec 28 21:08:07 CET 2001

Sziasztok!

On Fri, 28 Dec 2001 20:34:59 +0200 (CEST)
Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

> az azert erdekes, mert a beepitett opendivx-hez fel eve nem nyult senki.
> leszamitva a postprocess cuccot, de az csak akkor kavar be ha bekapcsolod.
> bekapcsoltad? (-autoq vagy -pp opcio)
>

> A'rpi / Astral & ESP-team

Nálam is előjött a zölden villogó AVI fájlprobléma, de még nem néztem át a megoldást.
Holnap neki ugrok és meglesem, hogy hol rontódhatott el. Ha jól emlékszem a 12.15-i
cvs még jó volt. Semmi sem volt bekapcsolva (-autoq -pp). Egyszerűen a 0.60pre1-re
átálláskor "hülyült" be a lejátszó. Amúgy a legjobb lejátszó ami csak van a földön :)

Üdv: Polesz
Linux: 2.4.16, X 4.1.0, AMD 850 Athlon, nVIDIA tnt2, 196mb ram