[Mplayer-felhasznalok] atmeretezes.

Tomka Gergely tomka at polygon.hu
Fri Dec 28 17:58:59 CET 2001

On Fri, 28 Dec 2001, Arpi wrote:

>itt a kutyus elasva. rtfm-elned kene, a scaling csak YV12
>colorspace-ben mukodik. azaz divx4linux vagy ffdivx codeccel, vagy
>mpegre.

Hmmm. Azt a hardveres zoomra írta. Ha vonatkozik ilyen az mencoderre
is, pls. egy rtfm urlt.

>a fura csak az, hogy imho a mencoder ezt szepen ki is irja neked
>ilyenkor, csak el kene olvasni (lehet hogy nem, de en igy lattam
>a forrasban, majd megnezem)

Nem írja ki, vagy nem olyan módon/nyelven hogy én abból erre
következtessek. A -v kiírja hogy nem scalingol (0.0000000), de semmi
szitok vagy felhívás arra hogy itt ciki lenne.

Annak mindenesetre örülök hogy az eredeti kérdésem még áll,
512xmittomén aviból hogy csinálok kicsi avit vagy mpeget.

--
--= Tomka Gergely - tomka at polygon.hu =--