[Mplayer-felhasznalok] karacsonykor mit vartok :)

Pásztor György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Thu Dec 27 13:44:05 CET 2001

Hali,

Én is örülök, hogy végre van magyar nyelvű lista is!:)
Láttam az archívumot: Mit vártok: karácsonykor az lesz az emberek első
dolga, hogy a netet nézegessék, és iratkozzanak fel?:)
Én is csak azért láttam, mert a két ünnep közt be kell jönni dolgozni, és
a portal.fsn.hu-n láttam, hogy van mostmár ungarische nyelven is mplayer
lista...
Itt majd jól ki lehet beszélgetni a sok láma külföldit, aki bugreportot se
tud rendesen elküldeni, de az mplayert meg fikázza :)

Üdv:Gyur!
---
Pásztor György  JATE PTM IV.           /        Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /        - Ez a kísérlet csak nekem
pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu        /           szokott sikerülni!
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15     /