[Mplayer-felhasznalok] Kivancsisag:)

Celtic susia at freemail.hu
Thu Dec 27 03:21:17 CET 2001

,Hali!

Dec 27-n irta Arpi:

#Hi,
#
#> Haliho!
#> Csak erdeklodnek,van meg rajtam kivul vki a listan? :)))))
#az osszes magyar developer (nem mintha erdekelne oket a magyar userek bajai
#:) hanem mer felirtam oket a listara :))

Nem baj,ha eleg nagy a postaladajuk:)

#amugy kb 5 user is akad errefele.

Ja,abbol egy en...

#na ennyit a nagyon akart magyar nyelvu listarol.

Talan beindul...
De nem is fontos,hogy a fejlesztok valaszoljanak egy-egy kerdesre,
megfelelo szamu user eseten talan tudunk egymason segiteni...
Nekem is elso alkalommal vagy egy hetembe telt,mire le tudtam
forditani...Azota csinaltam egy file-t,ami a configure-t a megfelelo
opciokkal hivja...nem tudnam megjegyezni azt a 10 opciot:(

#(az angolon 600+ ember van, ebbol eleg sok aktiv)

Sajna,nem mindenki ert angolul:(
En pl.nagy nehezen kihamozom egy szgepes szovegbol,
hogy mirol is akar szo lenni,de ennel tobbet...:((((
De en is csak tegnap lattam,hogy van egyaltalan
magyar nyelvu lista.Talan lesznek idovel tobben is.

#A'rpi / Astral & ESP-team
--
Hali: Susi vasuti munkas:)
Gouranga Hey! ICQ: 22996527  Emil: celtic at fbi.hu