[MPlayer-dev-eng] GUI (GTK+) cleanup?

Andras Mohari mayday at varoshaza.nagyatad.hu
Wed Oct 30 10:04:21 CET 2002

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:42:21 +0100, Zoltan Ponekker wrote:

Na, akkor en is magyarul. (Sorry to the others!)

> Jo, ezt anno glade raktabe, reszemrol elfert.

Nem tudom minek rakja bele, folosleges szemet.

> Es ki is nullazza azt a valtozot gtk_*_destroy ?

Igen, pontosabban a "destroy" kezelojenek a gtk_widget_destroyed()
funkcio van beallitva, annak meg at van adva az AboutBox valtozo cime,
amit majd kinullaz. Annak a funkcionak direkt ez a feladata, csak a GTK+
1.2-ben nincs dokumentalva. :)

> Miert jobb click, mint release ?

Mert ha nem a gomb felett engeded el az egergombot, akkor nem csinal
semmit.

> Nem. Az kell. Diszito jellege van, es nem ugy nez ki, mint egy atlagos
> hirtelen osszehanyt ocsmany gtk - s ize, mint pl. glade.

Hm, izlesek es pofonok. En pont forditva gondolom. :)
Nehany helyen jol jonnek, pl. logikailag egyuve tartozo widgetek
bekeretezesere, de egyebkent...meg amugy is csak egy gyerekuk lehet,
igy kulon boxokat kell belejuk pakolni tobb widget hasznalatahoz.

> Neeee. Mert az a class fog megjelenni talca es egyebb marhasagokon. Es ez
> meg ronda is, es miert ne lehetne az is internacionalizalt ?

Az ICCCM szerint a wmclass-t amugy sem kellene piszkalni, az alkalmazas
minden ablakanak ugyanazt a wmclass-t kellene hasznalni. Mondjuk ez csak
egy dolog. :)  Ha pedig valaki be akarja allitani, hogy az
"About.MPlayer" ablakokat az ablakkezeloje pl. ne dekoralja, akkor
a dolog nem fog mukodni, ha eppenseggel magyar, lengyel stb. forditast
hasznal... Reszemrol ez az igazi erv. :)
(Es hol jelenik meg a wmclass? Az a progi se normalis, amelyik ezt
jeleniti meg a talcan. Miert nem a WM_NAME vagy WM_ICON_NAME (vagy mi
a nyavaja) vackokat hasznalja?)

> Kozmetika nem nagyon kene ... ez nem xine.

OK, csak arra gondoltam, igy nem kell a szoveg maceralasakor azokkal is
bajlodni.

--
Andras Mohari
mayday at mail.nagyatad.hu